Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P89e84t27r 61S12k42á93c74e69l

15. 7. 2021 21:30

Matka mi jednou fackou otevřela čakru, stabilizovala karmu a vyčistila auru.

----------------

Tohle jsem opsal z časopisu "Zbrojovák O 3A", skvělý podnik v Brně.

https://www.email.cz/download/k/Ubrl4EFyyR0Wg0kUfxv1Bm4lCAJIh14gTJDaCeZ3PYx_4I41UXS3jb2Qx1pJnFNm5KjfclA/ZBROJOV%C3%81K%20-%20O%203A.pdf

1 1
možnosti

Ještě po 35 letech od gymplu se mi zdají živé hrůzostrašné sny o naší učitelce matematiky (museli jsme ji, nevím proč, říkat soudružko profesorko, přitom to rozhodně žádná profesorka nebyla). Stará, zapšklá, zákeřná, asi si léčila nějaké mindráky, ale dokázala mi zprotivit matematiku a srazit sebevědomí na dlouhá léta dopředu, takže jsem nakonec ani nešel na vysokou školu. To byla moje první srážka s blbcem.

Tím jsem nechtěl říct nic proti vám, naopak. Na některé učitelé rád vzpomínám, ale tohle byla vážně síla.

2 0
možnosti

Označení pracovního zařazení středoškolský profesor působí trochu archaicky, ale naprosto legitimně se používalo. Myslím, že zvlášť na konzervatořích se používá dodnes i mimo školu. Soudruhování je jiná věc, jsem rád, že jsem se mu mohl povětšině vyhnout. (Mám 38 let po maturitě).

1 1
možnosti
Foto

Při čtení Vašeho blogu jsem si vzpomněl na svá studentská léta a na to, že na většinu kantorů z té doby mám krásné vzpomínky a to jsem nebyl žádný vzorný student, spíše naopak. Patříte asi ještě k té generaci učitelů, pro které bylo toto náročné povolání posláním a dělali jej s láskou. Bohužel podobných učitelů zejména mladšího věku potkávám nyní strašně málo, spíše je to vyjímka. Soudím tak podle učitelů mých dětí a nyní již i vnoučat.

1 0
možnosti
Foto

Ono je to dost různé. Letos jsem začala učit na nové škole (po 24 letech) a mám zde hodně mladých kolegů a jsou výborní! Nemůžu si stěžovat. Dost záleží na vedení školy a klimatu školy a pak to jde téměř samo. ;-) A ano, na své kantory vzpomínám také moc ráda, i oni jsou důvodem, proč jsem vždycky chtěla jen učit! V

3 0
možnosti

L95e49o 35K96R45Á64T73K91Ý

14. 7. 2021 19:38

Ohromné! Palec nahoru! Dneska má fůra rodičů doma rozmazlené fracky, kteří - stejně jako jejich rodiče - uznávají jedinou autoritu - sebe samu. A většinou to nikam nedotáhnou, protože v určitém čase podpora rodičů zmizí a těm namyšlencům dá sám život pár facek (obrazně řečeno). Když byla mladší dcera na základce, měla tam podobnou učitelku češtiny a angličtiny. Ohromně fajn ženská, snažila se pomáhat na všechny strany, ale taky tam bylo pár rodičů, kteří byli přesvědčeni, že za špatné chování a známky může ona a ne ten jejich "domácí poklad"...a mě taky táta pořádnou střelil, když jsem donesl třídní důtku...a pamatoval jsem si to dlouho 

3 2
možnosti
Foto

Doba se nám "trošku" změnila, to ano, nicméně já si na děti ani rodiče nemůžu stěžovat. Nechci to zakřiknout, ale zatím spolu vycházíme výborně. Jednáme spolu na rovinu a to se vyplácí. ;-D Občas se nějaký ten karambol stane, ale bez toho to nejde. Nebyli jsme jiní. V

2 0
možnosti

M52i32l36a61n 81N31e25t40r95h

14. 7. 2021 17:47

Učitelko, a to se Vám líbí, že jakýsi tupec mlátil dítě do hlavy ?

0 7
možnosti

L98e77o 63K51R18Á75T97K48Ý

14. 7. 2021 19:41

A to mu jako měl čtyři hodiny domlouvat a hladit ho po hlavičce?

2 0
možnosti

Maminka divná, ale kupovat za děti růže taky. Proč to dělat? Pokud někdo chce něco koupit, koupí, pokud ne, tak ne. Proč děti podobně manipulovat a nutit. K tomu vybočit musí být hodně silná osobnost.

0 3
možnosti
Foto

Děti nepijí pivo, to byli dospělí nebo téměř dospělí kluci. A to že chtěli koupit růže, to byl jejich nápad. ;-D No a vždycky záleží na domluvě. My jsme se domluvili takto.

5 0
možnosti

Děkuji za milé počtení.Moc příjemně se článek četl,zavzpomínala jsem na svoje školní léta,ale už je to dááávno;-)

2 0
možnosti
Foto

Také děkuji. V Také ráda vzpomínám.

0 0
možnosti

Po dlouhé době zase blog, který mne chytil za srdce. Za chvíli mi bude 50, u blogu jsem bezděky zavzpomínal na učitele i spolužáky i na rodiče. Karma jako vyšitá a nenechte se rozhodit tím moralizováním o násilí na dětech. K výchově odjakživa jedna za ucho patřila a patří, ať si říká kdo chce co chce

10 2
možnosti
Foto

;-D Rozhodit se nenechám, jsem zvyklá na různé názory a jsem zvyklá diskutovat! S rodiči i s žáky. Nikomu názor neberu a znovu upozorňuji - nikdy jsme neměla chuť žáčka lištit! Navíc mě baví názory ostatních, byť se od mých názorů liší. A ano, jedna "za ucho" může být, někdy je to víc než 1 000 planých keců. Jako učitelka takové metody ale nepreferuji. A jako matka jsem je nepoužívala. ;-D:-) A jsem ráda, že jsem Vás potěšila. R^

0 0
možnosti

Mlácení dětí je zlo, a učitelka, která se nad tím rozplývá, taky

0 14
možnosti
Foto

Kdo se rozplývá? Nikdy jsem neuhodila své dítě (mám dva kluky doma) a nikdy jsem nepocítila potřebu uhodit žáka! A neschvaluji fyzické tresty. I když mě rodiče chtěli podepsat papír, že můžu liskat jejich děti, s úsměvem jsem odmítala.;-D Zde jsem něco "popsala", asi to chce trošku nadhled. Ale ano, lidé jsou různí, možná jsem to popsala pro některé špatně. 8-o Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem. Tak doufám, že některé blog pobavil a že je jich většina, která pochopila nadsázku. ;-)

8 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Neutíkejte!!! Má to smysl! Já tomu věřím už 50 let!!! Co nějaké dívadlo, nebo muzeum??? Učila jsem 28 let na SŠ a nyní jsem byla prvním rokem na ZŠ! Někteří se divili, proč jdu na ZŠ! Právě tato doba mě "nakopla"! Mám pocit, že jsem pomáhala nejen žáčkům darebáčkům, ale i rodičům. Měla jsem pocit, že hlavně ti rodiče ocenili moji práci! A víte, jsem pyšná, když těm rodičům ukážeme, že nečekáme jen na prázdniny, když sledovali hodiny, když jsem slyšela, jak peskují ty svoje bobky a litují učitele v přímém přenosu! Ukažte, že toto není práce jednoduchá a pro každého! Pokud Vás to ovšem baví! Pokud ne, nemá smysl trápit sebe a zároveň děcka a rodiče. ;-D;-D;-D;-D:-P:-P:-P:-P

5 0
možnosti
  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2780x
Diagnóza - učitelka. Své povolání jsem si vybrala již v mateřské škole. Budu učitelkou! Učím 27 let s učím stále ráda.

Seznam rubrik