Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ráda jsem si Vás přečetlaR^;-)

0 0
možnosti
KM

Tak tedy klobouk dolů před Vámi pedagogy.

V poslední době té distanční výuky stačilo, že jsem byl "dobrovolně" a v zájmu vzdělávání potomstva nucen trávit nějaký čas dne se dvěma vnučkami, z nichž jedna se dostává nyní do pubertálního věku. A řešit s nimi nějaké to vysvětlování a opakování probírané látky.

Shodou okolností jsem poté, jednoho dne odpoledne byl na nějakém vyšetření u obvodní lékařky. A ta mi v rámci běžné preventivní prohlídky provedla i měření krevního tlaku. A v té souvislosti se značně podivila, že tentokrát mám poněkud zvýšený tlak, když doposud a za celý svůj život jsem měl vždy tlak spíše na spodní úrovni.

V tu chvíli jsem z toho byl také překvapen. Ovšem jen do té chvíle, než jsem si uvědomil a vysvětlil jí příčinu. A oba jsme se v tu chvíli poměrně dobře pobavili:-)

1 0
možnosti
Foto

Moje zkušenost je stejná. Moje známá, obvodní lékařka, mi vždycky říkala:

"Nechoď mi sem na ten tlak rovnou ze školy!";-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2780x
Diagnóza - učitelka. Své povolání jsem si vybrala již v mateřské škole. Budu učitelkou! Učím 27 let s učím stále ráda.

Seznam rubrik